04 februari 2021

Luisterkind Valentijnsactie



 Ik had jullie beloofd om iets meer te vertellen over de Valentijns mini actiedag van Luisterkind.

Ik ben Luisterkindwerker en Luisterkindwerkers houden ervan om met acties Luisterkind uit te dragen.
Er wordt o.a. regelmatig een mini actiedag georganiseerd

Op een mini actiedag zitten de Luisterkindwerkers die meedoen allemaal achter de laptop om mini's te schrijven. 
Wat een mini is zal ik jullie zo uitleggen.
Dit jaar hebben 75 Luisterkindwerkers aangegeven om mee te doen met de Valentijnsactie op 14 februari a.s.
Iedereen geeft voor zichzelf aan hoeveel mini's hij/zij wil schrijven op de actiedag. 
Dat kunnen er 10 zijn maar ook wel 40. 
Zo komen we met elkaar op een aantal mini's, dat er tijdens die dag geschreven kan worden.
En deze keer zitten we op meer dan 1000!

Wij kunnen dus op deze dag meer dan 1000 mensen blij maken met een gratis mini Luisterkindafstemming.


Luisterkindwerkers maken in de energie contact met degene die een afstemming wil ontvangen.
Bij een gewone afstemming heeft de aanvrager vragen doorgegeven waar hij/zij wel eens mee bezig wil gaan. De Luisterkindwerker gaat dan in de afstemming met de aanvrager bezig met die vragen en zet dat allemaal op papier. Zo'n afstemming kan een aantal A4-tjes bestrijken.
Dit is een korte uitleg.
Ik vertel er uitgebreider over op mijn website van In Gesprek met jou - Luisterkind


Een mini afstemming is, de naam zegt het al, een korte afstemming.
Er wordt niet met vragen gewerkt, maar wij stellen ons wel even open voor jouw energie.
Jij laat ons met woorden, beelden of gevoelens weten wat jij even kwijt wilt.
Wat jij even aan jezelf kwijt wilt.
Want wij luisteren naar wat jij te vertellen hebt.
Een mini bestaat uit een klein aantal regels.

Omdat het maar korte afstemmingen zijn, kunnen we er best meer op een dag maken.
En zo kunnen we dus met elkaar op zo'n actiedag best wel 1000 mini's maken.

Wij zijn al een paar weken bezig met de voorbereidingen voor de dag.
We maken reclame op onze social media kanalen (voor mij zijn dat Facebook en Instagram en nu dus ook even via CreAlyt) en websites en we versturen nieuwsbrieven.
En we oefenen op elkaar en sturen elkaar mooie mini's om weer even in de flow te komen.

Dit is het verhaal vanaf onze kant.
Nu jullie kant.

Waarom zou je op zo'n actiedag een mini afstemming aanvragen?

Om jezelf een cadeautje te geven.
Om jezelf wat liefde te geven.
Om even te zien wat jij jezelf op dit moment het liefst wilt vertellen.
Om jezelf wat moed in te spreken.
Om jezelf een klein duwtje te geven in de richting die je wilt gaan, maar die je nog niet helemaal ziet.
Om jezelf een steuntje in de rug te geven.
Of om eens even te ervaren wat Luisterkind is, als je het nog niet kent.
Een mini afstemming is gratis.

Een mini afstemming ontvangen is een feestje.
Zo ervaar ik het elke keer weer, als ik een mini ontvang.

En je hebt er altijd wel wat aan.
Is het niet direct, dan is het wel na een tijdje als je hem weer eens leest.

Ik wil hier met jullie een mini delen, die ik in 2017 gekregen tijdens een actie dag.

Wat een heerlijk mens ben je. 
Een rots in de branding en een lantaarntje van licht voor de mensen om je heen
Vaak heb je dat zelf niet eens in de gaten, maar je laat vlinders, bloemen en zonneschijn achter je als jij op pad bent. 
Je hebt de wereld zoveel te geven en je doet het met de grootste eenvoud.
Heb je er wel eens over nagedacht om dat nog wat bewuster in te zetten?
Er is nog zoveel voor jou om te ontdekken, nog zoveel meer om te groeien.
Zet je blik maar net iets verder, ietsje verder kijken nog, voorbij je comfortzone.
Waarom stoppen als je het ook nog groter kunt maken en nog bewuster kunt inzetten.
De wereld wacht op jou. Durf nog wat grootser te dromen en nog wat dieper te graven.
Waar wordt jij gelukkig van en wat zou je graag nog willen?

Dat was 2017!
Wat ben ik in 3 jaar tijd gegroeid. Ik ben echt uit mijn comfortzone gestapt.
Toen vond ik het een mooie afstemming.
Nu zie ik pas wat er misschien ook met dit duwtje in de rug met me gebeurd is.

Dit is Luisterkind!
En dit is een mini afstemming.

Wil je dit ook?
Dan kun je op Valentijnsdag 14 februari a.s. een gratis mini Luisterkindafstemming aanvragen.
Dit kan alléén via de website van Luisterkind.

Je kunt een mini aanvragen voor jezelf en/of voor je kind jonger dan 10 jaar.
En nee, kinderen boven de 10 jaar vallen niet buiten de boot. Maar zij moeten wel toestemming geven, wanneer je als ouder een afstemming aanvraagt. Nog beter is het als ze zelf de mini aanvragen.
Aanvragen voor een ander mag niet! Zij mogen het zelf doen.

Voor de mini hebben wij van jou nodig:
- naam
- leeftijd
- e-mailadres
- een recente foto waar je of je kind alleen op staat

Je kunt de mini (of mini's) aanvragen vanaf 9.00 uur 's morgens.
Als het aantal mini's dat we willen schrijven bereikt is, stopt de inschrijving.
Wees er snel bij! Bij andere actiedagen hebben we ervaren dat het wel eens heel snel kan gaan.
De aanvragen worden willekeurig en volautomatisch verdeeld onder de Luisterkindwerkers die meedoen.


EEN MOOIE EN LIEFDEVOLLE ACTIE
DIE IK ALLEEN MAAR VAN HARTE KAN AANBEVELEN

Groeten, Alyt

Geen opmerkingen: