04 februari 2014

Telefoonhoesjes

Ik heb een nieuwe telefoon.
Een tweedehandsje van mijn zoon.
Maar voor mij heerlijk nieuw.

Alleen het bijgeleverde hoesje was wat oud.
Dus daar moest ik wat op verzinnen.

Eerst wilde ik een hoesje bestellen bij Zokje.
Voor een goed doel.
Altijd goed om eens te doen.

Toen dacht ik: ik kan er zelf ook wel eentje haken of breien.

Bij het bekijken van afbeeldingen van DIY telefoonhoesjes zag ik telefoonhoesjes van vilt.
Leuk!
Vrijdagmorgen heb ik er twee gemaakt.


Eentje voor mezelf (rechts) en eentje voor mijn jarige dochter.


Want als je dochter dat aparte vakje voor een ID kaart wel handig vindt ...
... knoop je dat als moeder natuurlijk even in je oren.
 Ideetje voor een verjaardagscadeautje!

Groetjes, Alyt



6 opmerkingen:

Hannie zei

Dit is wel heel erg leuk! Een superidee en erg mooie kleuren! Vrolijk en warm...
Gr Ha

Unknown zei

Wat goed dat er nog een extra vakje is voor voorzien. Heel mooi gedaan.
Grtjs
Daniëlle

Daphne zei

Wow, die zijn echt superleuk! Goed bedacht met die kleine vakjes erop!

Fijne dag! Liefs, Daphne

Hobbyrita zei

Heel leuk ideetje! Vooral dat extra vakje is soms wel handig denk ik! En vilt werkt zo fijn!
Grtjes, rita.

Hilde haakt zei

Wat een leuk idee. Dat zou ik misschien ook wel kunnen naaien. Heeft toch weer een andere uitstraling dan haak/breiwerk.

Willy zei

Dat zijn hele leuke en handige hoesjes! Groetjes,