01 februari 2014

En de winnaar is .....

Tadaaah!
De uitslag van mijn weggeefactie!
Er waren 16 deelnemers.
Bedankt dat jullie meegedaan hebben en bedankt voor jullie leuke reacties!

Dit jaar heb ik Hannie ingeschakeld om mee te werken aan de trekking.
Ik heb haar gevraagd me een cijfer te sturen tussen 1 en 16.


Hannie stuurde mij het getal 11.

Ik heb 16 briefjes geschreven met de namen van de deelnemers.
Daarvan heb ik eerst willekeurig 10 briefjes geopend.


Die eerste tien hebben pech.
Helaas!

Het elfde papiertje dat ik open ...


... is de winnaar !!!!!!

Gefeliciteerd Micheline!

Ik heb je adres, dus de kleertjes komen snel richting België.

Groetjes, Alyt

6 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat Micheline.
Grtjs
Daniëlle

Hilde haakt zei

Micheline, gefeliciteerd met dit leuke setje!

Unknown zei

Micheline, gefeliciteerd,
Groetjes, Ria

Hobbyrita zei

Proficiat Micheline! Die zal zeker weten wie er blij mee te maken, ze heeft 3 kleindochters!
Grtjes, rita.

kruissteekmieke zei

joepie, kreeg juist van Rita een berichtje dat ik je giveaway gewonnen heb, alvast bedankt, de kleindochters zullen blij zijn met dit cadeautje
groetjes
Micheline

Daphne zei

Nog Van Harte voor de winnares! :D
Liefs, Daphne