11 april 2013

Oproepje geslaagd!

Het is gelukt!

Iemand heeft nog een paar bolletjes fluffy effen roze voor me gevonden.
En effen lichtroze én turquoise.
Ik krijg ze binnenkort.

Daarmee is het doel van mijn oproepje bereikt.


Meer dan dat zelfs, want ik heb zoveel meer aangeboden gekregen.
Daarmee kan ik voorlopig héél lang vooruit.

Bedankt allemaal!
Voor het zoeken in winkels, voor de soms meerdere loopjes naar de Zeeman,
voor het opsturen van het garen of voor de thee met gebak bij het ophalen van een zak fluffy garen.

Jullie zullen de resultaten zien.

Groetjes, Alyt



2 opmerkingen:

Hannie zei

Graag gedaan!! Was supergezellig!! Blijkbaar gaat het nu toch echt mooi weer worden... Kom ik m' n gebakje weer ophalen...!! Hihi

Willy zei

Fijn dat het via de oproep gelukt is.
Groetjes,