03 april 2013

Even geen opdrachten.

Het spookt al een tijdje door mijn hoofd:
Zal ik eens even geen opdrachten aannemen?

Ik ben vanaf vóór Sinterklaas bezig met het maken van kleertjes in opdracht.
Ik doe het met veel plezier.
Maar ik blijf zo steken in al die kleertjes die ik al eerder gemaakt heb.
Ik mis dit:


Mijn kast met stofjes openen, een mooi stofje uitzoeken en daar iets van maken.
(En dit is nog maar de helft van de stofjes!)


In mijn mand met wol duiken en iets gaan breien waar ik op dat moment zin in heb.
(En er staat nog zo'n mand!)


 Mijn patronen doorbladeren en gaan maken wat me op dat moment leuk lijkt om te maken.
(En er staan ook nog heel veel patronen op mijn computer!)

Ik heb nu besloten om het een tijdje te doen:
Ik ga even geen kleertjes maken in opdracht!

Met één uitzondering: 
Als mensen de komende maand kroningskleren willen, dan maak ik ze voor zover het mogelijk is.
En:
Natuurlijk maak ik de opdrachten die er nog liggen af.

Misschien komen er heel veel kleertjes te koop op Marktplaats?
Misschien ontstaan er mooie nieuwe creaties?
Jullie zullen het zien!
Ik hou jullie op de hoogte!
En hebben jullie vragen dan mogen jullie me natuurlijk altijd mailen.
Mijn mailadres is te vinden op mijn website.

Groetjes, Alyt

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ja, als het kriebelt om iets te maken dat je zelf heel graag doet, is het zo moeilijk om daar aan te weerstaan. Veel plezier met je nieuwe ideeën. Weldra te zien op je blog?
Grtjs
Daniëlle

Jora zei

'k Weet hoe het voelt en geef je helemaal gelijk! En laat nu die inspiratie maar lekker borrelen. We zien al het moois graag op Marktplaats en je weblog verschijnen.
Veel kleertjes-maak-plezier!
groet, Joke.

Willy zei

Dat klinkt heel verstandig. Ik lees het vaker. Je bent dus de enige niet die dit op een gegeven moment beslist. Veel plezier tijdens je opdrachtenpauze.

Hannie zei

Klopt helemaal! Lekker vrij je ding doen! Ik vond een zokje verzinnen ook veel en veel leuker, dan opnieuw dezelfde.... Daar dee ik dan ook veel langer over.
Heel veel vrije creativiteitplezier!!!