03 mei 2011

Kleuren tricotstof

Een klant vroeg mij in welke kleuren ik een legging voor Barbie kan maken.
Dus ben ik vanmorgen maar eens in mijn kast met stofjes gedoken. Dit is het resultaat!


Alweer zo'n mooie gekleurde stofjes foto!
Ik heb in de loop van de tijd al heel wat kleuren verzameld.
Het is goed om ze allemaal eens op een rijtje te zien. Zo weet ik ook weer even wat er in die rommelige kast ligt. Het zou me niets verbazen, als er nog ergens een kleurtje opduikt.
Dit zijn de kleuren van links naar rechts:
zwart, donkerbruin, rood, mintgroen, donkergeel, oranje, donkeroranje, fuchsia, donkerroze , lichtroze, nog lichter roze, lila, donkerpaars, kobaltblauw, spijkerbroek blauw (gladde stof), donkergrijs, lichtgrijs gevlekt, wit, zilverkleur.
Genoeg mogelijkheden om bij jurkjes en rokjes bijpassende leggings te maken.
Maar de stof is ook geschikt voor andere kleertjes. Van de mintgroen heb ik al eens een rokje gemaakt en de kobaltblauw is van de trui van Mega Mindy. En van één van de roze ben ik nu een top aan het proberen bij een rokje. Maar dat is voor een volgend bericht.

Groetjes, Alyt

1 opmerking:

Joke zei

Mooi plaatje!!