22 oktober 2019

Een vlieg voor een Vlieg

En dan nu nog het laatste cadeau, dat ik deze zomer haakte.

Dit was mijn vakantie haakproject.



Op de camping, heerlijk voor de tent in het zonnetje, ontstond langzaam Vlieg Vincent.
Het is een patroon van Stip en Haak en ik kocht het bij Cute Dutch.

Ik heb flink door gehaakt, want ook dit cadeau moest voor een bepaalde datum af zijn.
Het lukte me niet om hem helemaal klaar te krijgen in de vakantie.


Zonder poten moest hij toch nog even op de foto bij de tent, vond ik.


Thuis kreeg hij nog poten en was hij klaar om als geinig bruiloftscadeautje weggegeven te worden.

Begin september trouwde onze jongste zoon.
Als je, zoals onze jongste, je hele leven al niet bij je voornaam, maar bij je achternaam genoemd wordt en als Vlieg door het leven gaat, dan moet daar toch op je bruiloft wat mee gedaan worden.
En dus kwam de vlieg in een koffer met allemaal cadeautjes.


Een vlieg voor het bruidspaar Vlieg!

Groetjes, Alyt



Geen opmerkingen: