20 augustus 2011

Poppen (vervolg)






Dit is mijn 'poppenbuit' van nog een aantal kleedjesmarkten.



















Ik vond ook schoentjes. Die kan ik gebruiken, als ik volledig aangeklede poppen wil verkopen.
En één pop droeg een mooi spijkerrokje. Daar heb ik al een patroontje van gemaakt.








Bij de poppen zat een Barbiepop met weer een ander lijf. Ik dacht dat ik ze in mijn vorige bericht allemaal gehad had.
Niet dus!
Ik heb haar maar weer even naast de moderne Barbiepop van mijn vorige bericht gelegd, om de verschillen te laten zien.
Haar lijf is korter, haar borstomvang is kleiner, haar armen zijn langer, alleen de taille is gelijk.
Je kunt het verschil tussen deze poppen heel snel zien aan de 'slip' die ze aan hebben: breed of smal.

Een pop met hele andere maten dus.

Ik ben benieuwd wat ik nog meer tegen ga komen.
En ik ben blij dat ik steeds meer 'paspoppen' krijg. Want deze pop verkoop ik niet. Van elk soort lijf hou ik in ieder geval één pop om als paspop te gebruiken.






Hebben jullie het gezien? Ik vond twee precies dezelfde poppen:


Die ga ik helemaal aangekleed verkopen als een Steffi-tweeling!
Ik ben er druk mee bezig.
Dit wordt vervolgd dus.

Groetjes, Alyt

Geen opmerkingen: