08 december 2017

Manden, nog eens polswarmers en een konijn

De volgende haakprojecten, die ik onder handen had, waren wat groter.

Voor een vriendin haakte ik twee manden van Zpaghetti.



Grote manden!
De doorsnede is 40 cm en de rand is 20 cm hoog.
Die rand heeft drie lagen voor de stevigheid, dus is hij eigenlijk 60 cm hoog.
De groene mand is helemaal gehaakt in vasten.
Voor de tweekleurige rand van de roze mand heb ik een steek gebruikt, waarvan ik een filmpje zag op Facebook.

Verder haakte ik nog twee paar polswarmers, waarbij ik het patroon steeds meer uit het hoofd leerde haken.


Een paar blauwe en nog een paar grijze.
Beide waren voor lieve vriendinnen, die op dit moment heel veel voor me doen.
Zij konden ook wel wat warmte rond de polsen gebruiken.

Tenslotte maakte ik een konijntje af, dat al lange tijd met maar één oor lag te wachten op het tweede oor.


Dit konijntje is gehaakt met wat dikker garen dan de andere konijntjes, die ik te koop heb staan. 
Hij is 24 cm en ik heb deze keer eens een rammeltje in het konijntje gestopt.
Hij is te koop (€ 7,50) en komt snel op mijn verkooppagina te staan.

En toen kreeg ik zin in een haakuitdaging voor mezelf, waar ik nu volop mee bezig ben.


Al eens eerder gedaan, maar nu weer heel anders.
In de kleuren groen en roze.
Jullie zullen het zien.

Groetjes, Alyt

1 opmerking:

Elizabeth zei

Oh, dat is een flinke klus zo'n mand haken... Werden je polsen niet moe van dit dikke zware garen?
Je polswarmers zijn zo chique.. kun je zo gebruiken voor kerst hoor..
Lief konijntje!
Groetjes v. Elizabeth