11 september 2017

Lappenpoppen

Het is lang geleden dat ik hier een bericht schreef.
Na een drukke zomer met de bruiloft van onze oudste zoon en een kampeervakantie naar Zweden, begin ik nu langzamerhand weer op gang te komen met mijn creatieve dingen.

Ik heb in de zomer lappenpoppen gehaakt.
Ik maakte al eens een rode olifant en een schaap en ik kreeg veel zin om voor de tent nog eens een paar te maken. Dus ging er een tas met Scheepjes Stone Washed mee naar de camping.

Die tas was een hele mooie!
Voor de vakantie had ik mezelf namelijk  verwend met een mooie handwerktas van Leukgemaakt.
Niet zo'n hele grote, zodat hij gemakkelijk bij mijn benen kon staan in de auto...



... en aan de leuning van de campingstoel kon hangen.


En zó haakte ik lappenpoppen.
Wat zijn ze leuk om te maken!


Afgelopen week heb ik de laatste in elkaar gezet en nu kan ik ze hier laten zien.


De pinguïn en de pandabeer ...


...en een groene en paarse olifant.
De rode olifant, die nog steeds te koop staat, heeft er twee vriendjes bij gekregen.

Ze staan vanaf nu te koop op mijn verkooppagina.
Behalve de pandabeer. Die is al onderweg naar een lief klein baby'tje.

Groetjes, Alyt


4 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een lieve knuffels! Bijzonder he, een bruiloft van je eigen kind. Onze zoon is net voor de zomervakantie getrouwd. Zweden is een prachtig land, wij zijn er ook op vakantie geweest.
Groetjes, Marijke

Elizabeth zei

Zo, wat een geweldige lappenpoppen heb je gemaakt! Echte beauty's hoor, en ik denk dat je ze zò kwijt bent...
Ik gebruik altijd een klein model big shopper voor m'n handwerk onderweg, maar deze tas van jou is natuurlijk veel mooier. Je brengt me op een idee!

Fijne dag, groetjes v. Elizabeth

Nappi Poppenkleertjes zei

Wat zijn ze toch schattig, die lappenpoppen.
In mijn achterhoofd zit een plannetje om ook eens lappenpoppen te gaan naaien. Daar krijg ik nu helemaal zin in. Maar eerst maar verhuizen, voor ik aan iets nieuws mag beginnen...
Groetjes, Jannie

Willy zei

Gefeliciteerd nog met het huwelijk van je zoon.
Het ziet er toch wel heerlijk uit met haakwerk binnen handbereik op de camping in Zweden. Je nieuwe lappenpoppen zijn prachtig.
Leuk dat jullie die kerk in Ekshärad ook hebben bezocht.
Groetjes,