01 februari 2012

NU TE KOOP


Ik was de laatste tijd wat aan het nadenken over de opzet van mijn winkeltje.

Ik heb een website waar foto's op staan van de kleertjes, die ik al eens gemaakt heb.
De kleertjes, die daarop staan kan ik nog wel eens maken, omdat ik de wol of de stof nog heb.
Aan de hand van deze foto's kunnen mensen dus kleertjes bestellen.
Of met eigen ideeën komen als ze zien wat er allemaal mogelijk is.

Al vanaf het begin heb ik geen te-koop-pagina gehad op mijn website.
De kleertjes, die ik op voorraad heb staan te koop op Marktplaats.
Ik zat wat te twijfelen of ik dit zou veranderen: 
Marktplaats niet meer gebruiken en alles op mijn website zetten. 
Er wordt zoveel te koop aangeboden op Marktplaats.
Maar ik kreeg de afgelopen jaren wel de meeste reacties binnen via Marktplaats!
Twijfel weg: Marktplaats blijft.

Toch vraag ik me af of mensen, die mijn website en weblog bezoeken wel zo gemakkelijk terecht komen bij wat ik op voorraad heb? Zien ze de linken niet gemakkelijk over het hoofd, omdat er zoveel te zien is?
Dus ga ik vanaf nu iets toevoegen aan deze weblog.
Elke eerste van de maand komt hier een "NU TE KOOP" bericht
Een bericht met een update van kleertjes en setjes, die klaar liggen voor de verkoop.

En dit is de eerste:

NU TE KOOP:

Rood jurkje met glitters, zilverkleurige legging en bijpassende ketting
€ 6,75

 Sweater,  broek en sjaal in twee verschillende uitvoeringen
€ 7,00 per set

Roze galajurk met stola en ketting
€ 8,50 (verkocht)

Paarse cocktailjurk met boa, ketting en armband
€ 8,75

Zwart-wit rokje met top 
€ 4,50 (rokje verkocht)

Rode lange jas met bontrand, bijpassende hoed
€ 9,00

Zwart-wit-rode bloemetjesjurk met bijpassende tas en ketting
€ 7,00 (verkocht)

Gekleurd rokje met top
€ 4,50 (verkocht)


Roze gebreide trui met muts en sokken van dezelfde wol, witte ribbroek
€ 11,50



Tweeling Steffi-poppen 
Gebruikte, schoongemaakte poppen zonder beschadigingen.
Ze dragen een spijkerrokje, truitje, vestje, legging, een rugzak en schoenen.
€ 15,00 per pop


Gekleurde broek, truitje, tas en jas
€ 10,00

Voor alles geldt:
Je hoeft niet hele setjes te kopen. Elk kledingstuk heeft zijn eigen prijs.
Verzendkosten zijn voor de koper.

Groetjes, Alyt

1 opmerking:

Gonny zei

Om de rest van de twijfel ook weg te nemen.
Je link op je blog werkt goed hoor.
Zowel naar MP als naar je website.
Ik vraag me nog steeds af hoe het moet, ik krijg het op mijn blog nm niet voor elkaar om een link naar MP te plaatsen.

Groetjes, Gonny