23 september 2015

Fantasie met geel

Vóór de zomer begon ik met fleurige gele Barbiekleertjes.
Maar ze bleven liggen en ik deed hele andere dingen.
Deze week heb ik ze eindelijk af gemaakt.

En dat werd onverwacht fantaseren met geel.
Want op Pinterest kwam ik foto's tegen van gebreide poppenkleertjes van Maggie en Kate Create.
De foto's kwamen van een photostream op Flickr.

Ik vind die kleertjes prachtig.
Het zijn mooie patroontjes.
Kleine ingebreide randjes geven de kleertjes net iets bijzonders.
En het gebruik van kleine accentjes in de kleuren van de gebruikte wol maken de setjes helemaal af.
Het zijn dingen waar ik zelf ook zo van hou.

Met die prachtige kleertjes in het hoofd zat ik te naaien en er borrelden allerlei ideeën naar boven voor mutsjes, hoedjes en tasjes.

En zo ontstonden er onverwacht twee leuke setjes.






 Ze zijn te koop.
Ik vind het heerlijk om weer eens twee setjes op mijn verkooppagina te kunnen zetten.
Er volgen er zeker meer.
 
Groetjes, Alyt




4 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat leuk, super mooi gemaakt:)

Hilde haakt zei

Leuk dat je weer barbie-setjes maakt! Deze zijn weer heel mooi. Mooie details. En heel grappig hoe barbie door het hoedje naar de camera gluurt!

Hobbyrita zei

Wat een leuke setjes, helemaal anders dan we gewoon zijn, echt speciaal, maar heel mooi! De hoedjes vind ik geweldig en het tasje echt tof!
Grtjes, rita.

marmarel zei

Wat een fleurige setjes! Ik vind het modelletje van het jurkje zo mooi, en het detail van die miniknoopjes op het tasje, prachtig!
Groetjes, Marijke