01 november 2014

5 JAAR CREALYT - GIVE-AWAY

Ik heb een klein feestje te vieren.
Nou klein?
Eigenlijk best groot!
CreAlyt bestaat 5 jaar!

In de zomer van 2009 ontstond bij mij het idee om Barbiekleding te gaan maken en te verkopen.
Ik bedacht de naam CreAlyt en plakte daar Handgemaakte Barbiekleertjes achter.
Mocht het met de Barbiekleertjes niets worden dan kon ik de naam CreAlyt altijd nog voor andere creatieve dingen gebruiken.

Maar 'Handgemaakte Barbiekleertjes' bleef er achter staan.
 Want nu, 5 jaar later, maak ik nog steeds met heel veel plezier Barbiekleertjes.
En ik raak de kleertjes zo kwijt.
Mijn voorraad kleertjes is nooit groot.

Begin november 2009 werden de eerste kleertjes via Marktplaats verkocht en was ik bezig met het maken van de eerste jurk in opdracht.
Dus vind ik het nu, begin november 2014, tijd voor het jubileumfeestje.

Het is leuk om terug te kijken naar de ontwikkelingen in 5 jaar tijd.
Van de eerste verkoop van een paar kledingstukjes naar bijna 1000 verkochte kleertjes nu.
Van het zoeken naar patroontjes en het zoeken naar de juiste pasvorm van kleertjes naar een map vol standaardpatronen die ik elke keer weer gebruik.
Van zoeken naar de juiste materialen tot dozen vol lapjes en bolletjes wol.
Van gepruts met kleine naadjes naar precies weten hoe ik het moet hebben met dat kleine naaiwerk.
Van de eerste hulp van mijn zoon bij het maken van mijn website tot het zelf toevoegen van een verkooppagina.
Van verkopen via Marktplaats naar die eigen verkooppagina op mijn website.
Van de eerste onwennige weblogberichtjes naar genieten van het bijhouden van een weblog, ook al bijna 4 jaar.
Van alles zelf maken naar hulp van Hannie met het breien van truitjes.
Ik heb heel veel geleerd.
En van alle stappen heb ik genoten.

Heel bijzonder vind ik de contacten die ik wereldwijd gekregen heb via CreAlyt.
Klanten, lezers van mijn weblog, schrijvers van andere weblogs.
Ik ben met zoveel mensen in contact gekomen. 
En heb er vriendinnen aan over gehouden.

En ik kwam zelfs in de krant met CreAlyt. 
Een hoogtepunt!

Ik heb dus iets te vieren.
Dat doe ik met een GIVE-AWAY

Ik heb afgelopen week twee setjes gemaakt.
Jurken met een hoed en een kettinkje
 Deze setjes ga ik weggeven.






















Wil je kans maken op één van de sets dan kun je onder dit bericht een opmerking achterlaten.
Vermeld daarbij welke van de twee sets je graag zou willen hebben.
Op dezelfde manier mag je ook een bericht op de Facebookpagina van CreAlyt achterlaten.

Op maandag 17 november trek ik twee winnaars uit de deelnemers.

Groetjes, Alyt

 

17 opmerkingen:

Unknown zei

Hoera voor Alyt!
Wat een prachtige setjes!
De kleuren zijn zo mooi gecombineerd!
Ga zo door! We blijven van je genieten!
Gr H@

Gonny zei

Van harte gefeliciteerd.
En ga zo door idd.

Mama Deborah zei

Van harte gefeliciteerd! Leuk verhaal om te lezen. Misschien een keer een workshop geven betaald? Ik ben helemaal weg van je uiltjes.
Ik geniet elke keer van je creaties. Groeten, Deborah

Willy zei

Gefeliciteerd!
Je maakt ook steeds weer prachtige setjes.
Groetjes,

Hobbyrita zei

Hip hip hoera! Al 5 jaar maak je deze prachtige kleedjes en al 1000 verkocht, dat zijn echt wel behoorlijke cijfers! Maar je maakt ze dan ook zo mooi als grotemensenkleren, net echt en ze passen perfect tot in de details! Heel graag wil ik meedoen met je give away en ik ga een linkje plaatsen. Ik ga voor set 2, de turquoise. Nog veel succes en ik blijf je volgen!
Grtjes, rita.

Hilde haakt zei

Gefeliciteerd met deze 5 jaren! Op naar de volgende 5!
Ik maak graag een kansje op de roze outfit.

Loes zei

Van Harte Gefeliciteerd. Het is een feest om uw blog te bekijken.
Beide setjes zijn weer heel leuk om te zien. Ik kan gewoon niet kiezen welke ik de mooiste vind. Uiteraard vinden mijn kleindochters de roze het mooist :-)

Groetjes, Loes

Anoniem zei

gefeliciteerd!! Ik vind het iedere keer weer een genot om naar je pagina te gaan. En het idee om een keer een workshop te geven spreekt ook mij erg aan. Ik wil graag meedingen naar setje 2, de blauwe. Beide zien er weer uit om door een ringetje te halen, erg leuk!!
Groet Rita

Anoniem zei

Gefeliciteerd. Mooie setjes, vind ze alle 2 heel leuk.

marmarel zei

Wat leuk, vijf jaar alweer, gefeliciteerd! Ik vind het zo leuk om mee te genieten en moet elke keer terugdenken aan de tijd dat ik er zelf ook zo druk mee was.
Ik vind ze allebei mooi, maar het blauwe setje het allerleukst!
Groetjes, Marijke

Jora zei

Hieperdepiep voor 5 jaar CreAlyt!
Van harte gefeliciteerd en nog vele CreAlyt-jaren toegewenst.
Je give-away-setjes zijn erg leuk geworden. Groet, Joke

Margriet zei

Gefeliciteerd! Ik vind je kleertjes prachtig, wordt er altijd wat hebberig van! En deze setjes zijn ook weer heel schattig! Ik opteer voor de zet met de uiltjesjurk
Groetjes Margriet

Anoniem zei

Hoi Alyt,
Van harte gefeliciteerd.
Wat zijn de setjes weer schattig.
Ik wil graag voor setje 1 gaan.
Groetjes José

Petra zei

Gefeliciteerd!! Ik heb je vandaag pas gevonden, maar lekker snel contact. Thanks. Enne qua winnen Yentl van bijna 4 zou heeeeuul graag die roze willen!!!
Veel succes, blijven genieten!
Grtjs, Petra

ANNA zei

Beste Alyt,
Ook ik heb jou vandaag gevonden via Annemarie's Haakblog. Wat een leuke hobby! Hoewel ik voornamelijk haak heb ik jou toch toegevoegd bij de favoriete blogs om af en toe een kijkje te kunnen nemen en te zien wat voor moois jij weer hebt gemaakt!
Hartelijk Gefeliciteerd en mocht je mij trekken dan ga ik voor de blauwe.

kruissteekmieke zei

moeilijk kiezen, ik ga voor het blauwe kleedje ze zijn allebei prachtig, dikke proficiat met je 5 jarig bestaan
Micheline

Maria zei

Gefeliciteerd met je 5 jaar. Gave kleding maak je voor de barbie's. Ik vind alle 2 de setjes leuk en heb niet echt een voorkeur.