08 oktober 2014

NU TE KOOP

Ik heb twee nieuwe sets te koop gezet op mijn verkooppagina.
En ook veel foto's verwijderd.
Ik heb veel verkocht de laatste week.
Tijd om bezig te blijven om voor de feestdagen genoeg aanbod te hebben.
Ik ga mijn best doen.

Ik ben bezig geweest met sets van truien die ik nog had liggen.
Het is leuk werk om met die truien mooie kleurencombinaties te maken.
Ik pak alle kleuren spijkerstof en tricot stof, die ik heb, uit de kast en de effen wol uit de mand en bekijk wat mogelijk is voor een mooie combinatie.

Het tricotsjaaltje maak ik nu vaker omdat ik stevige tricotstof gekocht heb die mooi omkrult.
En nu heb ik ook een tricot mutsje bedacht.























En dat krijg je dit. Ik vind het geslaagd.

De set met de gele muts en sjaal is te koop.
De andere is al verkocht, maar ga ik zeker nog een keer maken.
Uit de bol sokkenwol is nog maar één trui gebreid. Er kunnen er nog wel drie gemaakt worden.


Een warme wintertrui met een gebreide sjaal en muts is ook nog steeds leuk.
Deze set staat nu ook te koop.

En dan zijn er nog twee combinaties van coltruien met rokje en legging in de maak.
Jullie zullen ze gauw zien.

Groetjes, Alyt

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Ze zijn echt weer prachtig hoor! Als mijn kleindochter wat groter is, weet ik op welk adres ik kan bestellen :-)
Grtjes, rita.