23 januari 2014

NU TE KOOP

Ik heb vanmorgen mijn advertentiepagina op Marktplaats weer gevuld.
Mijn "winkeltje" is weer open!
Dus ...
NU TE KOOP ...


... deze sets gemaakt met hetzelfde rood/wit/blauwe stofje.
Links € 8,00 (incl. tas), midden € 6,50 en rechts € 11,25
De tas van € 1,50 kan bij elke set.
























... wintersets van coltrui met lange broek en accessoires.
Links € 9,75 en rechts € 10,00
 

... een coltrui met spijkerrokje, legging en sjaaltje.
€ 9,50
























... twee setjes van een rokje met een coltrui met 3/4 mouwen.
€ 6,50 per stuk

... en nog een paar andere setjes.
Kijk maar even op mijn verkooppagina.

Verder zitten er in mijn doos met kleertjes nog veel losse kledingstukken waar ik nog sets van wil maken.
Deze mogen natuurlijk ook los gekocht worden.


Op deze foto's een aantal van die losse kledingstukken.

Volgende week ga ik de naaimachine weer op tafel zetten en van bovenstaande eens wat leuke setjes maken.
Of eens wat feestjurken maken.
Of zomerjurken
Of rokjes met topjes.
Of ...
Zoveel mogelijkheden.
Ik heb er weer zin in!

Jullie zullen de resultaten zien.

Groetjes, Alyt

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk dat je er weer zin in hebt. Ik geniet alvast van die mooie outfits
Grtjs
Daniëlle

Hannie zei

GAAF!! Je hebt een randje gemaast op het witte truitje!
Wat super en wat super netjes!! En wat leuk bij die broek!!
Wow!
Gr H@

Hobbyrita zei

Fijn dat je weer zin hebt. En er is zoveel leuks te koop gezet. Als mijn kleinkind een meisje wordt, heb ik problemen denk ik als ze je blog bezoekt!
Grtjes, rita.

Willy zei

Fijn dat je weer zin hebt om met deze minimode bezig te zijn. Leuke nieuwe creaties voor je winkel. Groetjes,