24 oktober 2013

Leuke post

Ik lag de afgelopen week bijna op de deurmat te wachten op twee pakketjes. 
Ik had twee keer iets besteld via internet en het wachten daarop is altijd zo leuk.

Allereerst een pakketje uit Maleisië.
Bij de Etsy shop waar ik al eerder kleine knoopjes kocht heb ik nu kleine bloemen- en hartjesknoopjes gekocht en gekleurde strikjes.
De ronde knoopjes en sterretjes kreeg ik er zomaar bij.


Wat een fleurig geheel!
Daar kan ik heel wat kleertjes mee versieren.

Het tweede pakket was een doos met poppen.


Zo nu en dan kijk ik op Marktplaats of iemand mooie poppen verkoopt.
En deze keer was het echt raak.
Iemand verkocht 25 poppen waar nog nooit mee gespeeld was.
Wat was ik blij dat ik deze advertentie zag en dat we een deal konden sluiten.


En het zijn mooie poppen!


Ongeveer de helft van de poppen heeft ondergoed 'aan'.
Het is op het lichaam geschilderd.
Dat zal soms wat boven de kleertjes uit komen, maar ik vind het wel mooi.


En kijk eens naar deze poppen. Hebben ze niet prachtige gezichtjes?

Ik hou een paar mooie poppen voor mezelf en de rest staat NU TE KOOP.
Ik verkoop ze voor € 4,00 per stuk.
Zoals altijd verkoop ik elke pop alleen met minimaal één setje van mijn kleertjes.

Groetjes, Alyt

7 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een gave pakketten! Echt mooie spulletjes én prachtige dames! ;)

Fijne dag!

Gonny zei

Dat ziet er goed uit.

Groetjes, Gonny

Unknown zei

Wat leuk die knoopjes. Ik ben daar ook een beetje verliefd op....
Wat een mooie poppen heb je nog kunnen bemachtigen. Nu nog leuke outfits en ze zijn vertrokken...
Grtjs
Daniëlle

Hobbyrita zei

Je hebt hele toffe pakketjes gekregen en die knoopjes, wow, daar ben ik echt jaloers op :) De poppen waren ook echt de moeite hoor, je kan je weer lekker uitleven hiermee!
Grtjes, rita.

Willy zei

Dat is een flinke buit. Jij kunt even vooruit totdat je weer voor de brievenbus moet liggen wachten.

Hannie zei

Grandioos!
Gr H@

Hilde haakt zei

Wat een lieve knoopjes! Ik ga de Etsy shop onthouden. Echt iets om te krijgen van Sinterklaas. Heb je veel verzendkosten betaald?