02 oktober 2013

Fleurige poncho-setjes.

In juli liet ik jullie een fleurige set met een poncho zien.
Toen had ik al in het hoofd om meer van zulke sets te maken.
Ik had al allemaal verschillende kleuren spijkerstof gekocht.

Maar het werd vakantie en CreAlyt stond op een laag pitje.
Na de vakantie zat ik met een overbelastte elleboog, waardoor de vaart er nog steeds niet in zat met het naaien en het breien.
Dus daarom is het nu in oktober dat ik jullie pas wat resultaten kan laten zien.


Deze set met pop is al verkocht. Toch even een foto zodat jullie de kleurtjes kunnen zien.


En aan deze heb ik vandaag de laatste hand gelegd.

Het was leuk werk om combinaties te maken met de fleurige kleuren van de poncho's


Dit is een set van een poncho, turkooise broek, paars truitje en een bijpassende tas.
De tas heeft aan de ene kant een oranje bloemetje en aan de andere kant een paars bloemetje.
De hele set kost € 10,50























Deze set bestaat uit een poncho met een paarse broek, een donkerroze muts en een truitje met een groen hartje.
Deze set kost € 10,00 (verkocht)













































Dit vind ik een beetje een 'flower power' set.
Een poncho met felle kleuren, een blauwe broek, een roze truitje met een bloemetje en een gehaakte tas.
De set kost € 10,50

Ook de poppen, die de kleertjes van deze sets showen, zijn weer te koop.
De pop van bovenstaande set is een nieuw model Barbie met een prachtig dik bos bruin haar met lichte strepen erin.
Ze kost € 3,00






















De linker pop met het paarse truitje is een Barbiepop van het oude model met heel licht halflang haar.
Zij kost € 3,00
De rechter pop met het hartje op de trui is een nieuw model Barbie. Ze is helemaal gaaf, maar de pony van haar haar is een beetje bijgeknipt. Daarom verkoop is haar voor € 2,50

 

Er liggen nog meer poncho's, dus ik ga zeker nog even door met het maken van poncho-setjes.


Maar ondertussen heeft Hannie ook al een hele stapel truien gebreid en ga ik ook lekker bezig om daar setjes mee te maken.
Jullie horen snel weer van mij.

Groetjes, Alyt

7 opmerkingen:

De Merle zei

Wat geweldig leuk! Prachtige combinaties heb je gemaakt en dat voor 10 euro! Geen geld, het is dat mijn dochter niet meer met Barbies speelt....
Wel een gepriegel zeker?

Groetjes,
karin

Gonny zei

Wauw, superleuke setjes.
Gezellige kleurtjes.
Geweldig.

Hannie zei

Mooi gedaan Alyt! En een kleurig knoopje doet wonderen! Grappig!
Maar helemaal grappig vind ik die stapel kleertjes met muts met pluim erbovenop! Haha!!
Gr H@

Daphne zei

Wow, wat een geweldige sets! :D Zo mooi!

Liefs, Daphne

Hobbyrita zei

Knap hoor, die poncho's die je gemaakt hebt! En de setjes zijn helemaal de max! Spijtig genoeg heb ik nog geen kleinkinderen, anders zou ik mijn kleindochter nogal verwennen met je poppen denk ik :) Ook Hannie heeft weer haar best gedaan zie ik!
Grtjes, rita.

Willy zei

Allemaal weer even mooi. De wol die je gebruikt voor de poncho's zorgt ook voor een heel mooi effect. De knoopjes die je hier en daar verwerkt staan ook erg leuk. Fijn weekend,

Joke zei

Nog maar eens een poging om te reageren. Dat lukt me namelijk niet altijd.... Ik ben geen robot, maar vind het ergerlijk om dat telkens opnieuw te moeten bewijzen :-(

Je setjes zijn erg leuk geworden en ik ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt. Hannie heeft helemaal de smaak te pakken zo te zien, dus dat wordt nog aanpoten geblazen :-P

Gr. Joke