29 januari 2013

Laatste dagen give away en tussendoortje

Wil je nog meedoen met de give away?
Wacht dan niet te lang.
Je kunt nog reageren tot en met a.s. donderdag.
Vrijdag 1 februari trek ik een winnaar.

*******

Afgelopen week had ik even iets tussendoor gemaakt.
Onze jongste werd 21 jaar.
Hij heeft jarenlang op volleybal gezeten in Apeldoorn.
Elk jaar konden we in de feestweek van de club een leuk bedrukt t-shirt kopen.
Die shirts gebruikte hij als trainingsshirts.
De stapel t-shirts in de kast was groot en ik had er al eens een aantal te kleine achterover gedrukt.
Misschien kon ik er nog eens iets mee doen.

Vorige week kreeg ik het idee om er een kussen van te maken.



Ik heb 8 vierkanten geknipt van de prints op de shirts.
Die prints waren best groot, dus werd het kussen ook best groot.


Maar dat is toch wel cool en vet gaaf op je studentenkamer.
Om lekker te chillen.
Oftewel: het cadeau was een succes.

Groetjes, Alyt


1 opmerking:

Hannie zei

Echt een vetgaaf chillkussen!! Haha!! Ook een leuk stukje lezen!