17 januari 2013

Back to Barbie

Na de kerstvakantie had ik nog even een week extra nodig om op te ruimen.
Wij hadden in de vakantie geschoven met kasten.
 
In de kamer zaten we altijd wat scheef voor de televisie.
Ook kregen we daar wat ruimtegebrek voor onze boeken.
We wilden daar eens wat aan doen.

Nu hebben we in een groot deel van ons huis kasten van Lundia.
Soms ben ik er wat op uitgekeken, maar wanneer je eens wat wilt veranderen is het zo gemakkelijk.
We maakten dus een extra kast in de kamer.
De staanders en planken voor die kast kwamen van de kasten in mijn hobbykamer.
 
En dus moest daar een nieuwe kast komen.
Dat vond ik niet moeilijk. Ik vindt de Expedit kasten van Ikea zo mooi.


Na een week gerommel zag het er zo uit.
Alles had weer een plekje gekregen.

Maar er bleef nog één stapel over.
Een stapel herinneringen die ik eigenlijk in mappen wilde bewaren.
Al jaaaaren.
En die stapel werd in al die jaren ook steeds groter.
Er was geen plaats voor die stapel in de nieuwe kast.
 

Dus heb ik geknipt, geplakt, gesorteerd ....
 
.... en veel weggegooid.

En de grote berg die mij al jaren aanstaarde als ik de kastdeur opende
is nu veranderd in mooi herinneringen gesorteerd in mappen.
Het was even doorzetten, maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb.

Begin van de week heb ik de laatste papieren opgeruimd
en was het "back to Barbie".

Want er liggen 5 opdrachten, er is een GIVE AWAY, er liggen poppen die schoongemaakt moeten worden, er is nauwelijks voorraad en er staan geen advertenties op Marktplaats.
En dus wordt er nu weer gebreid, geknipt, genaaid, gekamd en ....
 

.... ziet mijn naaitafel er weer uit zoals hij er meestal uitziet.

Groetjes, Alyt

3 opmerkingen:

Hannie zei

Wat een heerlijk verhaal met zon prettig herkenbaar einde!! Haha!! Wat een heerlijke rommelspulletjes overal!

Gonny zei

Dat klinkt goed.
En MP leeg.
Dan heb je zeker weer wat te doen.
Succes.

Jora zei

Goed bezig!
Ik ga je gauw mailen, want er moet nodig weer eens bijgepraat worden :-)
Groet, Joke.