21 september 2012

Nieuwe setjes

Ik heb de laatste tijd ook wat nieuwe setjes gemaakt.
Tijdens het voorbereiden van de markt, waar ik vanmiddag ga staan, was ik alleen maar bezig met kleertjes, die ik vaak maak.

Het was leuk om tussendoor even wat nieuws te proberen.

 




















Dit truitje was het eerste truitje, dat ik ooit breide van de website Sticke till Barbie.
Toen in het wit en wat saai, vond ik. Maar zo in het rood vind ik hem heel leuk.
Een riempje eromheen maakt het helemaal af.
De tas had ik ook nog nooit gebreid. Met een drukknoopje onder het sierknoopje op de klep kan er echt wat in de tas gedaan worden. Voor de markt zit er een laptopje in (een echte Barbie accessoire).
Deze tas ga ik zeker vaker maken.





















Deze twee balletjurken met boa rok vind ik helemaal geweldig.
Ik heb ook nog wit en turquoise boa garen. Die kleuren ga ik zeker ook nog proberen.






















Tenslotte moest er nog een jurkje komen onder de bontjas, die ik heb gemaakt voor de Crea Fair.
En dat is deze geworden. Een chique jurk.

Het zijn allemaal breisels, deze nieuwe kleertjes.
Allemaal patronen van Sticka till Barbie.
Er er staan nog zoveel meer mooie kleertjes op die website.
Ik zoek er zeker weer eens een paar uit om te proberen.

Bovenstaande kleertjes liggen vanmiddag te koop in mijn kraampje.
Verkoop ik ze niet, dan staan ze binnenkort te koop op mijn verkooppagina op Marktplaats.
(Alleen de set met de bontjas is nog over na de markt)
Ze zijn natuurlijk ook te bestellen.

Groetjes, Alyt


3 opmerkingen:

Hannie zei

Wat een leuke kleertjes!! En wat doet een kleurtje of een dingetje veel! Heel veel succes vanmiddag! En kleed je warm aan!

Gonny zei

Wat een superleuke balletjurkjes.
Geweldig.

art.of.66 zei

Liebe Alyt,
die Barbie Kleider sind wundervoll, ein Traum für jedes Mädchen. Gern kannst Du auch die vielen Barbie Sachen bei meiner LinkParty vorstellen und verlinken. Du hast ein sehr großes Talent.

Liebe Grüße,
Simone