25 mei 2012

Hup Holland Hup!

Na de kleertjes, die Barbie op Koninginnedag kon dragen, is dit natuurlijk een logisch vervolg.
Kleertjes die Barbie kan dragen, wanneer ze Holland gaat aanmoedigen bij het voetballen.


Ze is er helemaal klaar voor!


En Ken doet deze keer ook mee.


Nog even wat vriendinnen uitgenodigd ...


... en dan samen naar het voetballen kijken.
 

Gezellig!


Ik ben gisteravond eerst aan het zoeken geweest waar ik nu mijn foto's moest maken. 
Het bureau waar ik de poppen altijd op zette, hadden we immers verkocht.
Op mijn naaikamer op het noorden, waar de zon met dit mooie weer volop naar binnen scheen aan het begin van de avond, werden de kleuren toch niet mooi.
Dus op zoek naar een andere oplossing.


Opeens besefte ik me dat er nog wel een witte boekenplank hangt boven het bureau, dat er niet meer staat.
 En zo hadden de foto's vanmorgen weer de voor mij vertrouwde belichting.
In het kamertje op het zuiden met de ochtendzon.


Ik moest alleen wel even op het keukentrapje staan om met het fototoestel op de goeie hoogte te komen.
Het foto probleem is dus voorlopig opgelost.
Voorlopig, want de boekenplank zou eigenlijk weg bij het opnieuw inrichten van het kamertje.
Misschien moet ik toch mijn plannen wijzigen.

Barbie is klaar voor het voetballen!
De kleertjes zijn te koop en staan op Marktplaats.

 Groetjes, Alyt

2 opmerkingen:

Hannie zei

Oooooh, Alyt!!! Oooohh!! Wat vrolijk!! Ik brei de sjaaltjes zoals jij ze haakt. Lange draden, niet instoppen, maar gewon een knoop erin!! En klaar is je franje!!!

Jora zei

Wat heb je je weer heerlijk uitgeleefd op dit nieuwe thema. Het ziet er erg leuk uit allemaal!