24 februari 2012

Nog meer poncho's

Ik was even helemaal verslingerd aan het breien van poncho's.
Als je weet dat er kleine restjes sokkenwol in je breimand zitten en het breien van poncho's is zulk leuk werk, dan ga je nog maar even bezig met een paar van die kleine bolletjes.
En dit is het resultaat:


Bij twee poncho's heb ik een mutsje gebreid. Die restjes wol zijn nu helemaal op.

Natuurlijk kon ik het niet laten om even te snuffelen tussen alle sokkenwol, toen ik vorige week even bij de wolhal was. 
Ik vond nog meer geschikte wol voor poncho's. Van hetzelfde merk als de wol van mijn eerste drie poncho's. Dus ik weet hoe de strepen worden, alleen de kleurtjes zijn anders.


Toch blijven deze bolletjes eerst liggen, want met de andere bollen van bovenstaande foto ga ik met een ander 'Barbie-project' beginnen.
Blijf mij volgen, dan zien jullie wat dat wordt.

Groetjes, Alyt

6 opmerkingen:

Willy zei

De poncho's zijn hartstikke mooi geworden en het staat ze heel erg leuk. Met de nieuwe bollen kun je even vooruit.
Fijn weekend, groetjes

Hannie zei

Wat een leuke kleurtjes!! En dan die mutsjes, lachen! Ben erg benieuwd naar het barbieproject...??!!

Anoniem zei

Wat zijn ze leuk zeg. en die mutsjes hoe krijg je het voor elkaar!

Wieke van Keulen zei

Tjonge, wat een enige poncho's en wat leuk om het effect van het garen te zien. Mijn complimenten.

Gonny zei

Ze zien er heel erg leuk uit.
Fijn weekend.

Groetjes, Gonny

Tasarıbell zei

very good things.. I liked all of them.. greetings!!