28 februari 2012

Helemaal blij!

Drie keer kwam de postbode de afgelopen week iets leuks brengen.
Ik had het zelf besteld, maar toch was ik elke keer als een kind zo blij.
Yes! Een pakje voor mij op de deurmat!

1.

Eindelijk heb ik dunne klittenband gevonden om als sluiting te gebruiken voor jurkjes.
Een drukknoopje aan de ene kant en een sierknoopje aan de andere kant aannaaien is vervelend priegelwerk. 
Ook gaan de drukknoopjes moeilijk open. Onhandig voor kindervingertjes lijkt mij.
Dit is hele dunne klittenband voor poppenkleertjes.
Ik ga het proberen.

2.

Een oude Ariadne met Barbiekleertjes. Gekocht via Marktplaats.
Voor bij mijn verzameling patroontjes.

3.
En vandaag ...
... en dat vind ik toch wel de leukste ...


... een envelop uit Maleisië!
Met heel veel gekleurde knoopjes.
Gekocht via Etsy.
Zoveel vrolijke kleurtjes! Daar wordt je toch helemaal blij van!

Groetjes, Alyt


5 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Enig. Wat leuk dat je dit deelt. Net of er ook wat op mijn deurmat is gekomen. Tja die knoopjes; wat zijn ze leuk en wat een prachtige kleuren.

Marianne zei

Ja heerlijk hé als de postbode zo'n leuke dingen bezorgd, ik word er ook altijd blij van al is het nog zo klein.
Freubelgroetjes, Marianne

Gonny zei

Leuk al die knoopjes. Gezellig.
Dat klitteband waar heb je dat gekocht?
Ik zoek het ook maar kan het niet vinden.
Dat wat ik nu heb is zo stug en dat staat niet zo mooi op de kleding.

Willy zei

Je kunt er even mee vooruit. Mooi die kleurige knoopjes. Die barbiemode is ook nog helemaal hip.
Fijn weekend, groetjes

ikeline zei

Hoi Alyt,
Ben helemaal weg van de kleertjes die jij voor Barbie maakt.
Groetjes,Ikeline.