21 februari 2011

Tuinbroek-setje klaar

Het setje met de tuinbroek uit mijn vorige bericht is klaar.
Vier paar drukknoopjes met de hand aannaaien op spijkerstof leverde me kramp op in de handen.
Van garen, dat qua kleur mooi past bij de spijkerstof, een voor mij bekend truitje gebreid. Dat was zomaar klaar.


Ik wilde er een soort mand bij maken. Dat vond ik wel passen bij een tuinbroek.
Ik wist niet hoe ik dat moest hebben, tot ik het idee kreeg om een handvat te maken van een omgehaakte gordijnring. En daaraan vast kun je dan een tas haken. Heel simpel en toen het idee er was, was de tas snel gehaakt.
De set staat te koop op Marktplaats.

Groetjes, Alyt

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Alyt, wat kunstig allemaal!!!! Ik zou dit echt niet kunnen maar vind het wel geweldig dat je dit alles maakt.
Pietie

Joke zei

Hallo Alyt,
Nou, jij hebt echt de vaart erin! Ook dit setje is weer erg leuk geworden.
Ik zie dat je me gelinkt hebt; leuk! Natuurlijk heb ik jou ook gelijk op mijn linkenpagina erbij gezet.

De link (hier op het weblog) naar je verkooppagina op Marktplaats werkt (bij mij althans) niet goed. Denk dat je er even naar moet kijken...

groetjes en veel kleertjes-maken-plezier! Joke.

Alyt Vlieg zei

Bedankt Joke,de link was inderdaad verkeerd.
Nu werkt hij wel.
Bedankt ook voor de link op jouw website.
Alyt